Obserwatorzy

środa, 5 marca 2014

Pastelowe love


Dzisiaj dwa zdobienia moich kochanych klientek. Bardzo miły wieczór przy ploteczkach i pracy:) I tak powstały stylizacje w pięknych wiosennych, pastelowych kolorkach :) Oczywiście bez "małego co nieco" się nie obyło, bo przecież nie lubimy nudnych stylizacji ;)





 Ulubione już przez moje klientki paseczki i pastelowy jasny pomarańczowy lakier z Golden Rose Fantastic COLOR nr 209. Lakier pokrył po 3 warstwach. Dodatkowo na każdym paznokietku oprócz serdecznego jedna, ale dość duża cyrkonie SV.


Proste zdobienie ale bardzo pozytywnie zaskoczył mnie kolor lakieru na paznokciach. Długi czas już jest w mojej kolekcji i dzisiaj po raz pierwszy miałam okazję z niego skorzystać. Kolor w buteleczce prezentował się znacznie gorzej, ale po tym zdobieniu sama nabrałam na niego ochoty :))



3 komentarze:

  1. Piękne kolorki. Super, że na serdecznym znajduje się dodatek, czy paseczki, czy glitter,to zawsze dodaje tego 'czegoś' :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że możesz dołączyć do paznokciowego klubu :) Jeśli jeszcze jesteś chętna to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń