Obserwatorzy

piątek, 25 kwietnia 2014

Neonowo w kolorach lata :)



Hey kochane!!
Wiem, że wiosna jeszcze na dobre do Nas nie zawitała, ale z powodu mojego czerwcowego wyjazdu coraz częściej myślę o wakacjach. W związku z tym do tego mani użyłam soczystych, letnich neonowych marmurków, które udało mi się kupić na ryneczku w moim mieście za 5 zł :) Do serdecznego palca robiłam kilka podejść i w końcu została stara, poczciwa panterka. Nie przepadam za zielenią na pazurkach ale to zestawienie mnie urzekło. Co do lakierów, spotkałam się z nimi pierwszy raz i już mam chętkę na więcej. Świetne kolory, całkowite krycie po 2 warstwach, fajna konsystencja ogólnie super. :)










Do tego mani użyłam:

1.Lemax
2.Lemax
3. Top Coat essence
4. Czarny liner Wibo
5. ados




19 komentarzy:

  1. Jeżeli Moja Droga kupiłaś je w Łodzi to pochwal się proszę na którym ryneczku bo zwiedziłam już 2 czy 3 i niestety nie było mi dane ich dostać:( a poza tym wyglądają po prostu genialnie dlatego chce chce bardzo !:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie cuda tylko u mnie w Pabianicach ;) Także zapraszam ja akurat mam ryneczek na wprost mojego domu więc jutro wybieram się na łowy :)

      Usuń
  2. Ach, te neonowe marmurki ♥ Tak z ciekawości - jak Ci się sprawuje ten top Essence ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona ładnie się błyszczy i po nałożeniu nawet na 3 warstwy lakieru całość bardzo szybko wysycha.

      Usuń
  3. Super polaczenie.
    Tez nie przepadam za zielonym na pazurkach ale u Ciebie wyglada extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kolory, jak tylko gdzieś zobaczę te lakiery muszę je dorwać! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, fajnie "oswoiłaś" te neony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie masz ładne paznokcie :) u mnie kciuk i wskazujący strasznie się zawijają :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mani wygląda świetnie, do tego masz piękne paznokcie a panterka po prostu mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się przyznać... ale niestety nie mam swoich naturalnych pazurków takich ładnych..:( Sama przedłużam je trochę żelami

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne mani! :) I lakiery cudowne :) Nie wiedziałam że ta firma ma też marmurkowe lakiery w tak żywych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje kolorki są ekstra..na lato super!!! i zdobienie boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Coraz częściej widzę te marmurki, neonowe nawet ładniej wyglądają od tych zwykłych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurde, uwielbiam Twoje pazurki :) Piękne :)

    co-ona-zmalowala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne masz pazurki! obserwuję bo chcę zobaczyć więcej ich stylizacji!
    jeśli masz ochotę zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne! cudnie daje po oczach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nie przepadam za zieleniami, ale ten neon jest przepiękny! muszę go dorwać :) bardzo fajna całość, uwielbiam panterkę na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń